Tuesday, March 15, 2011

yeszzaaa!!~~



hari nih ka.. kat tempat aku carik makan kan... 1st time aku dapat print job dengan jayanya.. walaupun tergelincir jugak.. (waaaaaaaaaaaaa.... jenuh aku kena potong gaji ngn boss sebab aku terprint silap!!!~~~)

tapi yang besh nye kan.. aku rasa puas bila dapat tengok hasil sendiri.. x sangka plak skang aku keja bidang nih.. sbb akar umbinya aku amek kelas perdaangan masa SPM.. pastu aku termasuk skolah pondok amek pita n ukoq-ukoq bangunan tepi jalan.. alih-alih di sini rezeki aku..

hmm.. tapi aku layan je.. happy dengan keja skang.. oh ye!~ sbb bos aku bagi amanah kat aku utk run keja.. so packed giler aku minggu nih.. mau idak.. dateline suma nak sama je.. haha.. tp aku menten rilek.. tenang2kan diri dulu.. minum2 dulu.. haha..

wat keje kena dengan fun.. kalo suma pakat dok masam n tension.. pakat dok komen tu x kena.. ni x kena.. n nak ikot pala sendiri tanpa nk rujuk pada org yg lebih arif.. maka keja pakat tak jadi.. p la keja kat mana2 pun.. sama ja..

yg penting..

No comments: