Thursday, March 10, 2011

letih+penat=messy

2,3,4,5 kali menjak nih.. aku dah mula kelam kabut.. dah la sedia kalut.. bertambah2 la kekalutan kat aku nih

sebab aku dah jadi bidan terjun utk cover keja as a designer.. wahhhh.. gitu.. 'designer' tak bertauliah pun..

n start dari situ.. aku banyak tangguhkan keja aku sendiri .. bidang tugas aku..yang sepatutnya aku buat.. & mengakibatkan aku jadi mcm kat bawah nih



malas la nk letak gambaq meja sendiri kan.. ni ala-ala macam aku la.. baru nak setel 1 job.. dah kena pegang job lain.. tak buat.. mis soru.. aku bukan ada gaji tetap bulan-bulan macam korang.. & aku bukan orang senang.. so.. ni la life aku..

dahtu.. aku ni plak style nk siapkan keja cepat2.. smpai time makan pun aku tolak ketepi.. bekfes pun aku x amik.. lunch pun koi 5 ptg!!~.. waahh.. sian perut aku.. n aku ni memang nak carik nahas la nih.. tapi .. tak pe. janji aku tak susahkan orang kalau aku jatuh sakit pun..


penat la... jari aku pun dah letih nak taip.. aku nak rehat serehat rehatnya sampai badan aku dah ok..

jumpa lagi kawan-kawan!!~`

No comments: