Thursday, March 31, 2011

semalam di KUIN



kawan2.. ni la KUIN.. (bagi sesapa yang x tau la.. sesapa yang tau.. dok senyap2).. hehe
malam semalam aku ke KUIN.. ada majlis ilmu yang diberi tajuk.. "MAJLIS BUCARA GURU".. intipatinya berkenaan kupasan dari Surah Al Anfal.. ayat ke 60

aku ke sana dgn akiff.. sbb asben kena bawak YM.. so.. aku ok aje..

lama menunggu.. tengok2.. YM x dapat datang.. sebab kurang sehat.. asben aku dari pagi tadi dah bagitau yang YM demam n kurang sihat.. ermm.. x dak rezeki nak dengar bicara dari Tuan Guru..

tapi aku masih dapat ilmu yang dikongsi oleh Pak Yan (YDP PSSCPH Cawangan Kedah).. yang berkonsgi mengenai perjuangan dan penekanan dalam silat oleh Almarhum Ustaz Hanafi & Tuan Guru sendiri..

dan... aku juga berpeluang mendengar tazkirah yang disampaikan oleh Tuan Hafis dari KUIN.. tajuknye?... hehe.. aku kurang pasti tajuk.. tp intipatinya aku dh sematkan dalam2 dalam diri aku..

satu je yang aku x tahan..



SEJUK!!!~~~ weh.. ekon kuat bebeno.. x tahan la utk org keding mcm aku nih.. xdak lomak!!~~.. hahaha)

kepada Tuan Guru yang dikasihi.. semoga cepat sembuh.. dan kembali sihat sepenuhnya..



amin

No comments: