Tuesday, March 8, 2011

lega badanku

tetiba semalam aku tingin nk jumpa akak bidan ni.. kak izan nama dia.. nk jupe dia utk apa?.. sure la nk urut badan aku.. mak aih.. sejak 2 3 4 menjak nih.. badan aku abeh sakit.. mau idaknye?.. aku kan dah jadik superwoman.. hahah.. kalo dlm citer superman.. sure badan dia x sakit.. sbb dia kan ada kuasa..

aku ni manusia biasa aje.. sakit2 badan tu normal la kan beb?..

so .. mlm tadi tercapaila hasrat aku nk pi urut.. akak bidan tu kata urat aku cekang abeh sbb banyak dok wat keja.. ala.. kak.. x keja mana nak mai duet.. hehehe

budak2 x ikut ke?.. hehe.. budak2 kecik itu aku dh antaq kat umah mak aku dh ptg tadi.. so.. depa 2,2 tidoq sana.. hubby aku lak ke kelas training SCPH di POLIMAS.. so.. aku gi la sengsorang lepas dh koling2 akak tu dari smlm..

besh siot urut ni.. rasa lega n ringan sgt bdn ni kan?.. tu blom pi SPA.. (nk kira bajet2 dulu nih baru bleh nk pi..)... errmm.. las aku urut masa kat umah kak dah kat guaq dulu.. tu pun x ingat bila.. mau x sakit kalo dh dibiaqkan lama.. xkan nak tunggu bersalin je kot?.. heheh

so.. tu je cite aku mlm ni.. dah dah.. aku nk siapkan design plak..karang org nk tgk esok aku x siapkan.. mis soru la aku nt..

selamat malam kawan2 blog sume... sweet dreams.. take care

5 comments:

Diamilikku said...

aku pun duk aim nak pi berurut..tapi takdak masa la ...huhuhuhuh..lenguh2 sengal2 sakit2 badan dah rasa

aku eta said...

hang sebut bidan tu nama kak izan bidan hat urut aku nama dia kak zan orang suka menanti....dia urut best...

athirahassin said...

heheh... mengurut best... ritu mak mbr tlg urut bg ilang stress.. situ sedap ngurut... tp slalu full laaa... area s.alam...

zuraihan rashid said...

ta:.. kak izan tu mmg dok kat suka menanti.. umah dia lalu kot tepi mahkamah tu.. tah tah.. org sama tahhh...

aku eta said...

aku rasa dia dah...dia selalu mai rumah aku naik motor saja....anak dia hat kecik kalau tak salah nama haikal kot....lupa dah aku...sekolah rendah lagi...kalau kak zan tu mmg dia urut best....