Sunday, March 6, 2011

...at last!!~~...

yeeeehhaaa...!!!~~~ akhirnya aku dpt wat design sendiri... alaa.. sesapa2 yg dh terer tu x yah kutuk2 ok..

ni hasil design berkaler aku



ok x?

aku blajaq sendiri ja.. sbb xdak sapa yg bleh nk tlg ajarkan kat aku.. wahaha.. ("unwanted registered designer" kat luaq sana.. sure kata.. eleh.. mcm ni je design?..melambak yg sama mcm ni.. men tiru2 n tempek je ke??).. ye la.. mmg aku tempek.. n aku wat reference dr internet.. dan mcm ni la hasil yg aku dh berjaya buat.. walaupuan x tera mana.. tp aku bangga siot....

satu ja aku x reti2 nk guna lagi.. "adobe photoshop".. & lagi skali "unwanted registered designer" kt luar sana akan kata.. eleh.. yg ni pun x reti.. haha.. so ada aku kesah?.. xdek hal la.. yg penting aku nk blajaq.. walaupun aku rasa dah terlambat.. tp aku ok je..

janji aku puas.. n aku x kacau org..



yg penting.. aku happy!!~~...

1 comment:

aku eta said...

betoi tuh...yg penting satisfaction... :D