Sunday, June 21, 2009

~Selamat Hari Bapa~

salams.. 1st skali aku nk wish 'Selamat Hari Bapa 2009' kepada......

1. Ayah aku..Mohamad Rashid Long ~ terima kasih di atas segala pengorbanan yang telah ditaburkan dari semua segi... dari dulu hingga kini.. sampai aku x tau nak balas macam mana

2. Hubby aku.. Adi Badran Ahmad ~ terima kasih sbb sanggup berkongsi susah senang dengan aku.. sanggup susah senang layan pe'el anak2 aku.. n sanggup sokong aku dari segala segi..

3. Abang aku.. Zuhairee Mohamad Rashid ~ ni tahun pertama kedua dia jadik bapak.. semoga bertambah sabaq melayan karenah anak..

4. Pak mertua aku.. Ahmad Din.. terima kasih atas segala layanan dan nasihat kepada menantu nih..

5. kepada suma insan2 yang bergelar ayah.. papa.. daddy.. abah.. walid.. bapak.. apa saja gelaran untuk korang... 'Selamat Hari Bapa'.. semoga korang akan jadi bertambah semangat dalam meniti liku-liku kehidupan korang melayan anak bini yang bermacam ragam tuuuuu...

k.. tu post utk hari bapa dulu.. nt aku update pasai cita aku kat kl tu..

~cau.. adios

No comments: