Monday, June 8, 2009

'duri dalam daging'

salams... 1st sekali.. ape yg korang faham dgn title aku kali nih?.. agak2 korang la.. apa yg patut kita buat bila berdepan dgn 'spesis' mcm nih eh?.. sori la sbb terpaksa guna bahasa 'spesis' nih.. sbb aku rasa mmg patut pun.. korang leh ke wat keja skali dgn depa2 mcm nih eh?.. aku penah berdepan dgn 'spesis' nih.. tau apa aku buat?.. walaupun aku rasa mgkin tindakan aku nih akan menambahkan lagi 'syeh' spesis ni untuk mengata2..

aku senang ja kan.. biaq la apa yg 'spesis' nih nak buat.. nak mengata ka.. nak repot2 aktiviti aku ka.. sbb aku dah lali dengan hasad dengki orang2 kat sekeliling aku nih.. x jadi kudis pun kat aku.. walaupun ati aku mmg tersentuh dek perbuatan 'spesis' mcm nih.. biaq la .. pedulikan.. kalo korang berdepan dgn 'spesis' mcm nih.. aku advisekan korang wat je mcm aku.. kita ada DIA.. serahkan suma kat DIA.. watpe pening2 pala nak pikir kan?.. sbb byk lagi keja yang lebih penting yang nak kita pikirkan..

bukan senang nak puaskan ati suma pihak.. kadangkala bagi aku.. mslh yang dh patut setel n segala perbuatan yg patut dimaafkan.. xkan terjadi.. jika ati kita sentiasa tak bersih & sentiasa dihasuti.. so.. korang pikirla sendiri.. aku ni senang. janji aku x kacau orang.. kalo orang kacau hidup aku.. serahkan segala bagi kat DIA.. DIA tau la nak wat apa.. kita bukan hidup selama2nya kat dunia ni ka?..

adios~~

3 comments:

Naddiea said...

zuraihan,hang mmg kuat la weh..kalo aku silap2 haribulan aku yg berenti kerja carik keja tempat len.aku jenis emotional sket.huuuh..hang take care noooo

SM79 said...

"spesis" tu akan ada di mana2 zue... besa la... kita ni harus bersabar... (",)

ms lolli said...

Please collect your award at my blog.. =)