Friday, June 26, 2009

ni blog aku!~~

~~PERHATIAN~~

kalo ada sapa2 yg x suka nak baca.. sila blah dari blog aku... dah blog aku.. aku punya suka aku nak crita pa dlm blog aku.. apa yg hgpa sebuk?... byk lagi kan blog yg lebih interesing dari blog aku.. masa aku .. keja aku.. serabut aku.. busy aku.. aku punya suka aku nak cerita ka x dalam blog nih.. kalo rasa x suka.. x yah nak nyebok baca.. lagipun blog aku bukan kutuk2 orang.. bukan jaga tepi kain orang..

aku keja sendiri.. aku kuli.. aku bos.. sapa2 yang xtau keja aku lagu mana.. x yah nak sebok kalo aku abeh masa buang stress dgn blog @ FB?.. x yah nak sebok kata sapa yang bermasalah & berlagak.. kalo berani.. napa xmo letak nama?.. besh la semunyi lagu tuh?... ahahah.. aku x heran la sapa2 yang nak komen.. janji.. aku x kacau hidup hang.. hang jgn nak kacau hidup aku.. sbb?.. aku ada Tuhan.. pikiaq sendiri..

~salam.. adioss..

3 comments:

ms lolli said...

wei..buat bodoh ja ngan depa yang busuk hati nih..jangan layan nanti depa suka...

zuraihan rashid said...

haha... tu la pasai.. aku maleh nk publish komen dia.. buang masa ja kan?.. hehe

Ray said...

uish uish... garangnyer cik zue oi... anak ko cumel...