Tuesday, June 30, 2009

gelagat famili kecik~

dh lama aku x update gambaq2 aku & famili kecik aku nih.. so.. utk tatapan hgpa.. ni ha.. aku attachkan gambaq2 yang aku dah combinekan suma.. ada yang aku amik masa otw nak pi kenduri.. yang gelagat abang n adik tu.. aku shoot kat bilik.. syok tgk depa 'communicate' sama2 depa tuh.. ehehe.. yang pic akiff n qistina sorang2 tu.. masa kat langkawi.. yang ni ja aku attachkan.. ada lagi yg len.. akan aku update kendian..

"aku akan merindui setiap saat .. setiap waktu.. setiap hari.. dan hari2 yg akan datang.. bersama2 insan yang tersayang.."




2 comments:

Diamilikku said...

comeinya qistina...
weh pasaipa hang tak tunjuk komen yang mengutuk2 tuh..nak gak aku baca..
hahahahahhaha..sabaq weh.....jgn tension2...

SM79 said...

comai la anak2 hg.... hrp2 ak dpt gal plak kali ni.. seronok dh sepasang...