Saturday, September 19, 2009

Salam Aidilfitri 2009

salam.. tgk2 kita dh sampai ke penghujung ramadan kan?.. entah aku ni sempat x untuk bertemu lagi dengan ramadan pada tahun depan?.. sbb aku rasa mcm sat sgt je.. :(
di kesempatan ni.. aku mohon ampun & maaf kalo sebelum ni aku ada terkasar bahasa & kelaku yg buatkan hgpa suma menyampah ngn aku ka na?.. aku x sempurna.. yang man ayang baik tu datangnya dari DIA.. n segala kejahilan tu suma dari aku.. mintak maaf banyak2 yer..
kepada sesapa yang dapat kad aku.. sori la sbb mgkin smpai lambat.. aku dh try sedaya mungkin untuk meng'awal'kan kiriman kad raya tu.. tp pa kan daya.. asik x sempat n dok ligan masa ja kan.. huhu
k.. semoga hgpa suma berbahagia la dgn insan2 tersayang di luar sana eh?.. n bg sapa2 yang balik kampung.. ati ati di jalan raye.. drive carefully.. sdih aku tgk byk sgt eksiden time2 nk raya nih.. :(
k.. nt jemput la mai umah mak aku kat jln putra tuh.. sbb aku pun x tau aku nk wat open house kat umah aku bila.. hahah

~adios

1 comment:

york said...

posa pon xpnoh...nk raya..
hehehehehe