Sunday, September 27, 2009

keta idaman


pasai aku xleh nk tidoq lagi kan.. pe salahnya kalo aku nk berangan2 sikit kan?.. huhu.. ni la keta idaman aku..

tadaa...

Toyota Wish..

tp aku pun x sure Toyota ka pa.. sbb laki aku kata ni keta impot.. betui eh?.. ntah.. mana la aku reti bab2 keta nih kan?.. tau minat n pasang angan nk ada ja.. haha


amacam?.. cantek ke?.. dgn skirting dia tuh.. rim lagi.. isk.. geram aku la..

ntah bile dapat tangkap 1.. tp.. dh setel segala 'otang' aku.. baru aku kepingin.. tu pun dengan izinNYA.. hgpa doa2kan la aku ye.. aku sure nye bawak hgpa jenjalan ngn keta baru aku nih.. ^_^

mmmm... suke suke.. sure mimpi mlm nih tu..

5 comments:

iEtaFAkyR@ said...

zue... mana kad raya hang?? uhhuuhhu, dok mimpi WISH sampai lupa nak hantaq kat aku nooo... meh kita date, nanti aku bwk hg naik WISH aku, even tak la sehebat pic hg tu, tapi namanya tetap WISH jugak aaa... heheheee...

zuraihan rashid said...

waaaaaaaaaaa.......... nak wisshhhhhhhhh......... hik hik

SYARAFINA said...

nk naik jugak keta wish kak lan nnti.. =)

iEtaFAkyR@ said...

zue, lepas ja aku komen, balik umah tgk2 ada kad hg dlm tong pos! ehheheehe....sowik buat tuduhan melulu kat hg...selamat hari raya!!! confirm aku bwk hg ronda2 naik keta aku nnt...set the date beb!!

Ray said...

thanks zue for the card.. so sweet... aku lak bila nak pakai caldina???