Thursday, September 3, 2009

1st time buka posa ngn staff MRL

salam.. aku rasa ni la 1st time majlis buka posa untuk staff MRL a.k.a staff ayah aku, dibuat.. tp x sure la kalo ada majlis makan2 ke yg ayah aku anjurkan b4 ni kan.. ok.. kalo hgpa nk tau.. aku pun plan last minit.. sbb aku tgk komitmen keja 'budak2 kedai' ni ok.. so apa la salahnya aku anjurkan majlis utk raikan depa nih kan..

aku dpt idea nk blanja depa suma masa dok pulun wat keja utk merdeka.. 30hb hr tuh.. so 2 hari nye planning.. ronda pnya ronda.. cari 2,3 tempat.. last2 aku pilih menara aloq setaq.. lgpun ada kawan skolah aku.. Hanif Fitriza.. (bg sesape budak asma. igt lagi kot..).. dia yg dok promo gile menara nih kat aku. so.. xnak kecikkan ati kawan.. n aku pun rasa ok tempat tu.. so aku pun pilih la.. bgtau suma 'budak2 kedai'.. syok gila depa.. ehehe.. tp 1 je slack skit.. tokey besaq x pi.. sapa?.. ayah aku la.. mak aku pun.. mgkin x selesa kot nk pi menara.. ish.. ke aku slaah pilih tempat yg tinggi melangit?.. heheh.. so aku ajak la adik aku c uni tu..

ok ok.. suma smpai dlm kul 7 gitu.. lupa.. sape 'budak2 kedai' aku eh?.. abg lie & family, ana & tunang, fiza & hasben, zhafri & adik, sepun & dush, uni.. n aku sefamily.. tu la dia.. heheh.. ok ok bila dh smpai, setting tempat pun baru stat.. aku nampak suma ok je.. berbaloi la.. dh time nk berbuka.. aku jemput la depa2 nih pi menjamu selera.. tgk suma berselera je.. seb bek ok.. so kira x rugi la aku pilih menara nih.. so bg hgpa yg teringin nk makan bufet.. try pi tgk kat situ.. xdak la bnyk mana sgt mkanan dia.. tp berbaloi la.. bg aku wat pe mknan byk2.. nt perut kenyang sgt pun payah jugak kan.. janji aku hepi blanja budak2 nih.. thn dpn.. aku plan nkwat family day pulak.. wahhh.. sure happening tuh.. :)

sori la.. aku xdan nk uplod gambaq .. nxt time le.. ni pun dh lma giler kan aku x update.. asik bz ngn keja je.. so.. tu je dulu.. aku update sikit2 nt eh.. eh?.. sikit2 pe?.. kena la update cite aku kan?.. nk ke hgpa bc blog aku?.. wahhh... besh besh..

c ya!~ selamat berpuasa. selamat berbuka & selamat hari raya...

4 comments:

Diamilikku said...

awat hang tak ajak aku join sekali..hahahahhahaha :p

TiNiE said...

alaaa..nak gak tgk gambaq foodies dia zue...mcm bes jer...

naem othman said...

huhuhu....x-staf dak ek?...ahahahah...ruginya x upload pic...nk gak tgok riak wjah-wjah kelaparan menanti waktu bebuka...huhuhuh

pa2 pun...selamat berposa n selamat ari raya....maaaf lh segala kesilapan syeeeee....huhuhu

zuraihan rashid said...

alaa... k.tinee- sory la.. sy mmg xdan amik pic foodies die la.. next year aarr kalo berkesempatan lagi..
naem - kalut nye plan.. tggu nk wat family day.. kcik pggil na.. sone - next year aku nk ajak ramai join bukak posa ngn aku.. haha