Tuesday, May 17, 2011

tangled oh rapunzel..

kesah anak dara kecik aku yang amat fanatik dengan cita TANGLED atau RAPUNZEL.. sampai mintak aku & papa dia cari baju tu.. pueh aku carik baju "kakak" dia sampai ke Penang.. tup tup .. jumpa di Uptown kat Stadium masa aku jalan2 kat Karnival Hari Penyayang hari tu.. so dia keciwi la jap.. eh.. x kejap aih.. ciwi sampai hari hari nak pakai baju tu.. asai kering je pakai.. asai x dan nak kering.. terpaksa aku "iron"kan.. hai.. tina.. tina..



**ni masa first day dapat..


** nak gi taska pun baju ni..


** otw nk g umah tok.. siap bawak cd lagi.. mau di ulangnye cita tu sampai 4,5,6 kali tu nanti..


memang budak pompuan besaq ni suka ngn kartun ala2 barbie tu kot no.. heheh.. sampai kadang2 aku n asben pun tompang sekaki layan cita tu..

besh woo... korang layan la tengok.. memang katun tu kiut sangat.. suke sangat aku tgk art diorang nih..

**.. ok ok .. kesah si abang akan menyusul plak lepas nih.. kesahnye denan koleksi ultraman & power rangers nya pulak...


1 comment:

Diamilikku said...

sama lah alesha..hari2 nak pakai baju princess..baju dora yang macam anak hang tu..letih aku..jenuh kena pi cari 7 lai la kalau centu