Friday, April 15, 2011

Napija ~sahabatku...

tersenyum sendirian bila pikirkan ada sahabat aku sorang ni.. nafiza namanye.. bertungkus lumus catkan umahnye dengan kaler merah.. waaahhh... cantek siot... merah campoq kelabu katanya (berdasarkan gambaq yg dia postkan dalam fb dia)..

aku kata.. ghajin minah sorang nih.. ujung2 minggu ada aktiviti sehat & nak kuarkan peluh.. x macam aku.. aku ni x ghajin nak wat keja2 cat ni.. aku ghajin kemaih2.. aku ghajin cuci2.. bab nk kebun2 tu nk kena tgk mood... agak2 mcm dah semak 'kebun kecik' aku tu baru aku 'tebaih'nye..

ahahah.. bleh gitu..

lama dh x jumpa ngn makcik nih.. asai dia balek.. aku saja wat2 sebok di kedai.. asai dia ada di aloq setaq... aku dok tang len.. haih.. bila la bleh nk jumpa & gosip2 nih..

o kawan.. o sahabat.. o makcik.. agak2 bila la nak ketemu?.. agak bila bleh nk luch together2.. ahahah.. ayat FRENS FOREVER dah xdak bagi aku.. cuma ayat ni ja aku tanamkan & sematkan dalam diri aku dalam2..

"SAHABAT SUSAH SENANG DUNIA AKHIRAT"..

makaseh le jadi sahabat utk org poyo mcm aku nih.. wahahah (^_^)

No comments: