Thursday, February 3, 2011

talipon

as salamm.. hgpa sure ada koleksi tipon hgpa dr awai2 hgpa guna smpai la ni yg canggih gitu...

ha.. aku pun nak gak share.. tipon aku dari zaman aku skolah kat lembah pantai tu..



"sponsored by" ayah aku suma dari philips tu smpai la nokia "3 3 sekupang" tu..

then aku dpat samsung tu dari En Adi.. nak exchange katanya.. (exchange apa ntah sbb time tu aku x celik tipon sgt ).. n aku guna x smpai setahun ja.. masa kenduri kawen .. tipon ni kena curik... (so.. peringatan: simpan la reta mendak anda di tempat berkunci.. sekian )

after dat.. mak aku lak sponsor bagi tipon Nokia N70 tu.. dh x ingat aku brapa juta...

hat ni aku pakai mmg lama.. dr thn 2005 smpai la 2010.. x sangka dpt betul2 bertahan x beli tipon (maklumle sengkek!~)

las year aku beli (buat 1st time kalinya).. Nokia E71 ... n disebabkan tipon "slim" Nokia 2600 tu ayah aku x nak.. sbb "slim" sgt katanya.. dia bg la kat aku..



so kawan2.. ni la reta mendak aku.. "hargailah reta mendak anda yg disponsor @ di beli guna duet sndri)..

next tipon?.. hahaha.. ada ati plak nk tgkap tipon baru?..

aku x interested nk beli "touch touch screen" nih.. sbb aku "sengkek".. ahaha.. asai tipon tu aku guna @ trima utk kol @ sms dh la.. (** karang jadik isu plak ye.. ada tipon mahai2 pun x guna kalo x kol @ sms org...)

maleh nk layan...

enjoys!~ (^_______^)v

No comments: