Monday, January 31, 2011

petang ini...

petang ini... aku dah berjaya wat 1st order online beli tudung kat Pink's Kouture.... n x sabaq nk tunggu posmen bagi gedebuk mai antaq kat umah aku esok..

petang ini.. aku dah berjaya setelkan hal caruman PERKESO yang due datenye hari ni.. punya le ramai muka2 gelabah di bank sbb takot kena bayaq denda..(takot sangat bayaq denda kat donia.. 'denda' kat sana x pulak nk takout ye?..)

petang ini.. aku dah berjaya amek awai anak2 aku dari tadika n taska n 1st ayat kuaq dari mulut akif.."kita nak pi jalan2 ka umi?".. pergghh.. jalan2 tu.. time aku tgh pantang lak tuh

petang ini.. aku tengah tunggu mr abi balek dari kedainya.. sbb anak2 tgh beria nak ajak papa depa pi TESCO Mergong.. n adakah aku akan ikot time2 cenggini?.. huhu

petang ini.. tetiba aku tingin nak makan ayam penyet.. waaaaaa.. kat sini ada ka ayam penyet?... kalo ada pun sure aku xleh nk makan.. sob sob sob...

(^______________^)v

No comments: