Saturday, May 22, 2010

dah tiba masa dia

salam.. kengkawan sume.. dh berbulan kan aku x update?.. dh berhabuk.. bersawang.. macam umah kena tinggal.. haha... jadi hari ni la aku rasa dah tiba masa aku nk update..

sejak sekian lama aku menyepikan diri dari dunia blog nih.. aku amat sebuk.. ya ya.. aku x pandai nak bahagikan masa aku sebenarnya.. masa kerja aku.. masa aku dengan keluarga aku. segala-gala aku x pandai.. dan sekarang nih aku rasa aku terpaksa bangkit semula.. terlalu banyak masalah & bebanan yang terpaksa lalui sampai aku rasa nak lari pi bercuti sorang2 pun ada.. tapi aku x boleh...

hari ni.. aku dok layan perasaan aku tu kat umah mak aku tanpa buah hati aku yang 2 orang tu.. biarlah depa ada ngan keluara sebelah sana.. mintak maaf sebab aku x dapat nak berkongsi perasaan dalaman aku kat sini.. so.. stop kat situ.

ada sapa2 yang bleh bagi pandangan kat orang macam aku nih?.. berkongsi dengan aku mcm na nak menghepikan diri aku nih?...

1 comment:

iEtaFAkyR@ said...

zue hg pasai pa, sabaq n doa byk2 weh. jgn buat sesuatu tanpa fikir pro n cons. setiap masalah ada penyelesaian, cuma kita ja tk perasan kdg2 tu. apapun kuatkan semangat hg dan jgn putus berdoa ok. semoga hg sentiasa dirahmatiNya. AMIN.